Sz.P. Członkowie Okręgu Podkarpackiego PTT
Zarząd Okręgu Podkarpackiego PTT, zgodnie z uchwałą nr 24/z/2021 z dnia 19.05.2021r. zwołuje Walne Zebranie Sprawozdawczo-Wyborcze Okręgu Podkarpackiego PTT na dzień 22 czerwca (wtorek) 2021r.
I termin –godz. 19.30
II termin- godz. 20.00
Miejsce zebrania: Wojewódzki Dom Kultury , ul.Okrzei 7 Rzeszów.
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie Walnego Zebrania Sprawozdawczego.
2. Wybór Przewodniczącego Walnego Zebrania.
3. Wybór Prezydium Zebrania.
4. Wybór Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej
5. Wybór Komisji Uchwał i Wniosków.
6. Stwierdzenie prawomocności Walnego Zebrania.
8.Zatwierdzenie porządku obrad.
9. Sprawozdania za rok 2020 r.,
– z działalności Zarządu Okręgu Podkarpackiego PTT -Prezes ZOP PTT,
– sprawozdanie finansowe (bilans) za w/w/ okres -Skarbnik ZOP PTT,
– z działalności Komisji Rewizyjnej OP PTT -Przewodniczący Komisji,
– z działalności Sądu Koleżeńskiego OP PTT- Przewodniczący Komisji.
11. Dyskusja nad sprawozdaniami.
12.Program działań i plan finansowy na kolejny okres sprawozdawczy.
13.Głosowanie nad udzieleniem absolutorium i zatwierdzeniem sprawozdań.
14.Wybór Władz Okręgu Podkarpackiego PTT.
15.Podjęcie uchwał Walnego Zebrania.
16.Wolne wnioski.
17.Zakończenie Walnego Zebrania Sprawozdawczo-Wyborczy Okręgu Podkarpackiego PTT.
Materiały na Walne Zebranie będą dostępne w CBD PTT 14 dni przed wyznaczonym terminem zebrania.,po zalogowaniu na stronie internetowej PTT w zakładce informacje w pozycji: materiały sprawozdawcze.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega opublikowaniu na stronie internetowej okręgu podkarpackiego oraz Stowarzyszenia PTT.
Sprawozdanie Finansowe Skarbnika ZOP PTT za 2020 rok
Planowany Budżet Okręgu Podkarpackiego na Rok 2021
Sprawozdanie z działalności Zarządu Okregu Podkarpackiego za rok 2020 -31.03.2021
Sprawozdanie Sądu Koleżeńskiego za 2020 rok OP PTT
UWAGA: W przypadku braku możliwości spotkania osobistego ( w związku z zarządzeniami odgórnymi ustawodawcy )w/w zebranie odbędzie się formie elektronicznej zgodnie z klauzulą do w/w uchwały.