Procedury Okręgowe
Aby uzyskać status członka zwyczajnego PTT należy kolejno:
- Wypełnić deklarację członka zwyczajnego deklaracja_czlonka_zwyczajnego.w2 (1)
- Wypełnioną deklarację (1 egz.) należy przesłać drogą mailową do Pana Krzysztofa Chudzińskiego – Administratora okręgowego – mail: krzysztof.chudz@o@.pl
- Zarząd Okręgu na najbliższym posiedzeniu dokonuje przyjęcia nowego członka zwyczajnego PTT poprzez głosowanie.
- Dokonać opłaty składki członka zwyczajnego na dany rok. Informację o tym należy przesłać do Skarbnika Zarządu Okręgu (Pana Pawła Mroczki, adres e-mail mroczka.pawel@gmail.com).
Aby uzyskać status członka wspierającego PTT należy kolejno:
- Wypełnić deklarację członka wspierającego
- osoba fizyczna: deklaracja_czl._wspierajacego_(os._fizyczna)_
- osoba prawna: deklaracja_czl._wspierajacego_(os._prawna)
- Dokonać opłaty składki członka wspierającego na dany rok. Informację o tym należy przesłać do Skarbnika Zarządu Okręgu (Pana Pawła Mroczki, adres e-mail mroczka.pawel@gmail.com).
- Wypełnioną deklarację wraz z dokumentami poświadczającymi prowadzoną działalności (wypis z KRS, wypis z CEIDG lub dokument poświadczający prowadzenie przedmiotowej działalności w przypadku instytucji kultury) oraz dowód wpłaty należy przesłać do Pani Anny Niedzielskiej Prezesa Zarządu Okręgu Podkarpackiego (e-mail: anna.niedzielska5@gmail.com).
- Zarząd Okręgu na najbliższym posiedzeniu dokonuje przyjęcia nowego członka wspierającego PTT poprzez głosowanie.
Aby uzyskać książeczkę startową PTT należy kolejno:
- Wypełniony wniosek o wydanie książeczki startowej należy przesłać do Pani Luizy Kozioł – sekretarza Zarządu Okręgu Podkarpackiego mail: elida_mielec@wp.pl. wniosek_o_wydanie_ksiazeczki_startowej_ptt
Opłaty obowiązujące na rok 2025
Wykaz obowiązujących opłat na rok 2025 znajduje się w „CENNIKU PTT na rok 2024/2025”. Cennik podaje na jakie konto dana opłata ma być dokonana.
Obowiązujące numery kont:
Konto Zarządu Okręgu Podkarpackiego PTT:
POLSKIE TOWARZYSTWO TANECZNE OKRĘG PODKARPACKI
– nr 47 9161 0001 0006 4709 2000 0010
Konto Zarząd Głównego PTT
ZARZĄD GŁÓWNY PTT
– nr 07 1020 2892 0000 5102 0232 7310
PROCEDURY OBOWIĄZUJĄCE W
OKRĘGU PODKARPACKIM PTT
Zarząd Okręgu Podkarpackiego zwraca się z prośbą do każdego klubu (członka wspierającego) w Okręgu Podkarpackim PTT o podjęcie następujących działań oraz stosowanie poniższych procedur:
1. Regularne przesyłanie do Administratora Okręgu Podkarpackiego PTT zmian oraz danych dotyczących nowych par i tancerzy w CBD:
- rozłączeniu nie tańczących już par,
- utworzeniu nowych par – podanie kto z kim tańczy , w jakiej kategorii i klasie
- zwolnieniu z przynależności klubowej (dot. również zwolnień z przynależności klubowej osób nie będących już czynnymi tancerzami).
- zawieszeniu pary / tancerza
- utworzeniu nowego tancerza i nadanie kodu ID w CBD ( najpierw tworzymy nowego tancerza w CBD, a następnie po nadaniu kodu ID opłacamy licencję)
- wpłata licencji
- wszelkie inne zmiany (gdy np. dane w CBD należy skorygować).
2. Sposób zgłaszania zmian w CBD do Administratora Okręgu Podkarpackiego PTT:
- zmiany zgłaszane są mailem przez trenera lub osobę upoważnioną przez klub,(w przypadku osoby upoważnionej, trener zobowiązany jest przesłać Administratorowi Okręgu Podkarpackiego PTT nazwisko, imię oraz adres mailowy tej osoby.
- w bazach generowanych na najbliższe turnieje, znajdą się te zmiany, które zostaną zgłoszone do niedzieli włącznie, zmiany zgłoszone w poniedziałek i później, znajdą się w CBD od następnego tygodnia.
3. Przesyłanie do Skarbnika i Administratora Okręgu Podkarpackiego PTT corocznie do dnia 15 stycznia zbiorczej listy z opłaconymi licencjami tancerzy (członków zwyczajnych PTT) wraz z potwierdzeniem wpłaty na konto Okręgu Podkarpackiego PTT (kluby przygotowują listy zbiorcze i dokonują wpłaty jednym przelewem dla wielu osób).
4. Przesyłanie regularne do Skarbnika Zarządu Okręgu informacji w zakresie dokonywanych na konto okręgu wpłat (licencje, składki, dopłaty przy zmianie klas tanecznych, opłaty za turnieje).
5. Przesyłanie przez tancerzy (członków zwyczajnych PTT) do Prezesa Zarządu Okręgu oświadczeń o zmianie okręgu (dot. np. sytuacji, gdy tancerz/para wyjeżdża na studia poza okręg podkarpacki i chce kontynuować karierę taneczną w barwach klubu z innego okręgu).
- wymóg nałożony uchwałą Prezydium ZG PTT nr 69/2005 z dnia 6.11.2005r. zmiana_okregu.w2
- po otrzymaniu oświadczenia Prezes przesyła w/w dokument do Administratora Okręgu, który na tej podstawie dokonuje zmiany w CBD.
6. Regularne sprawdzanie przez trenerów i pary swoich danych w CBD.
- Każdy klub, korzystając ze swojego numeru ID oraz hasła – tych samych jakich używa się do rejestracji on-line – ma możliwość sprawdzania danych w CBD dot. par, tancerzy, odnotowanych licencji, posiadanych punktów itd. Również tancerze maja taką możliwość poprzez swój kod ID ( numer tancerza w CBD ) oraz hasło, którym jest data urodzenia w formacie RRRRMMDD. W razie problemów Administrator Okręgu udziela niezbędnej pomocy w tym temacie.
7. W sytuacji gdy zgłoszona na turniej para nie może na niego przyjechać klub (trener lub osoba upoważniona przez klub) ma obowiązek poinformować o tym organizatora turnieju odpowiednio wcześniej przed jego rozpoczęciem.
PROCEDURY ZATWIERDZENIE PRAW ORGANIZACJI TURNIEJÓW:
Krok 1 – UMIESZCZENIE TURNIEJU W KALANDARZU IMPREZ
Konsultacja wstępna oraz przesłanie wniosku o przyznanie praw organizacji turnieju (załącznik nr 1 do Procedury wniosek_o_przyznanie_praw_organizacji_turnieju_zgodnie_z_przepisami_stt_ptt ) oraz dowodu wpłaty za wpis do kalendarza turnieju do Pani Anny Niedzielskiej (Prezes Zarządu, adres e-mail: anna.niedzielska5@gmail.com.pl ).
Zarząd ma 3 dni na udzielenie drogą mailową zwrotnej odpowiedzi. Wynik głosowania przesyłany jest do Administratora Okręgu, który zamieszcza turniej w kalendarzu imprez.
Krok 2 – ZAPROPONOWANIE SKŁADU KOMISJI SĘDZIOWSKIEJ TURNIEJU
Procedura zatwierdzenia składu komisji sędziowskiej turnieju:
Konsultacja z Administratorem Okręgu, którzy sędziowie nie mogą być typowani na proponowany dzień organizacji turnieju, ze względu na okres obowiązywania karencji w Okręgu Podkarpackim – (okres 2 tygodni – dwóch pełnych weekendów przed i po turnieju, w którym zostali już zatwierdzeni).
Konsultacja wstępna w zakresie proponowanego składu komisji przesłana do Prezesa Zarządu Okręgu.
Proponowany skład konsultowany jest z całym Zarządem Okręgu
Zatwierdzenie składu komisji sędziowskiej turnieju przez Zarząd Okręgu (głosowanie).
Zalecenia Zarządu Okręgu w zakresie proponowania składu komisji sędziowskiej turnieju:
- Odmienny skład komisji sędziowskiej niż rok wcześniej na danym turnieju.
- Max 2 sędziów z tego samego okręgu (stosowanie przepisów uchwały Zarządu Okręgu Podkarpackiego PTT).
- Możliwie jak najmniejsza liczba sędziów-konsultantów klubu, który organizuje turniej.
Krok 3 – ZATWIERDZENIE REGULAMINU TURNIEJU
- Przesłanie do Prezesa Okręgu Podkarpackiego PTT – najpóźniej 1 miesiąc przed turniejem – projektu regulaminu turnieju (załącznik nr 2 do Procedury umieszczania turnieju tańca regulamin_turnieju_tanecznego_ptt
- Prezes przesyła projekt regulaminu do członków Zarządu, którzy mają 3 dni na jego zatwierdzenie (głosowanie).
- Najpóźniej 2 tygodnie przed turniejem należy przesłać do Administratora Okręgu zgodną z wymogami grafikę (baner dolny oraz baner górny).
Procedury opracował zespół w składzie:
1. Joanna Kamińska
2. Luiza Kozioł
3. Anna Niedzielska